THE WORLD IS YOURS.

Ååååh orkar inte med mig själv. Drog på mig en skön oversize tröja när jag kom hem från träningen. Och tror ni inte att jag lyckas fastna i dörrhandtaget och riva upp hela tröjjäveln?....fattar inte hur man lyckas.

Förresten är jag sjukt taggad på paddling imån! nä. de är jag egentligen inte.
får alltid så ont i armarna ju, haha kan bero på mina ynka armmuskler kanske? Aja ska krypa ner under täcket nu i alla fall så att jag kommer upp över huvud taget imorgon. Hoppas ni kan sova gott ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

top 3 i alla fall! jodå nu börjar det blir bättre är så läskigt taggad på torsdag hihi

2010-09-10 @ 17:09:45
URL: http://johannnnnah.blogg.se/
Postat av: johanna

och skämmas om hon åker ut i stockholm..haha! åh kommer ju att bli toppppen:* vi måste ta tag i den där myskvällen med the notebook det är ju faktiskt ett skolarbete(a)

2010-09-10 @ 17:31:16
URL: http://johannnnnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0