TISDAG.

Godmorgon! sitter här och äter jordgubbsfil & cheerios, yummmie vad gott de är. det känns som om jag har en stor klump i halsen som gör ont så fort jag sväljer..vill verkligen inte bli sjuk, inte nu. På torsdag är det ju insparken och på lördag match mot smedby. Så dendär lilla förkylningen får allt ta och vänta ett tag!
I vilket fall som helst ska jag snart bege mig till skolan där samhälle och spanska väntas. Därefter slutar jag, så himla skönt! Ska höra med hanna när hon slutar, vi ska ju nämligen in till stan och fika :) och ikväll ska jag se om jag kan övertala någon av grabbarna att följa med mig på lite fotboll. det är ju faktist soligt och klarblå himmel så hoppas ni får en bra dag! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0