LIVING IN THE MOMENT.

Jag antar att jag inte är ensam om att tycka att veckodagarna nu i början av terminen går så rysligt fort. Redan onsdag idag ju, vilket betyder att vi har gått klart vår längsta skoldag på hela veckan, skönt! Med tanke på min hals kändes träningen i morse ändå helt okej. Så idag ska jag kila ner till träningen och svettas sönder. att man kan bli så spelsugen bara för att ha varit borta en träning, haha! I helgen spelar vi match mot mörbylånga och då är det kross som gäller, wie

Nu ska jag springa ner och haffa åt mig något ätbart i kylskåpet och därefter byta om inför träning. Ha en fortsatt bra dag så hörs vi nog ikväll :) pusssssis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0