DERBY MOT LINDSDAL.

Haha ni fattar inte hur onyttig jag har varit denna helgen då mamma & pappa har varit iväg. Kom på mig själv med att äta godis till frukost idag....
heh nu har jag i alla fall fått i mig lite riktig mat och ska snart sätta mig och plugga. Har massor att göra tills imorgon och vid 4 ska jag iväg och spela match så därefter lär det inte bli så mycket gjort. 

Förresten, matchen igår vann vi med 1-0! och det var nog bannemig den skönaste segern hittills! Vi mötte asarum som kommer ifrån tvåan och jag måste säga att dom var riktigt bra, spelade dock som idioter, och att domarn vägrade att använda pipan är ju en annan femma. Fick även spela med en man utvisad nästan hela andra halvlek. Men fyfan vad skönt med vinst, vilket betyder att det är ett steg närmare serieseger!!

Idag spelar vi derby mot lindsdal med u.laget, så nu tänkte jag tagga match :) vi hörs ikväll, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du visa olika sätt att bära upp den svarta transparenta skjortan? :)

2010-09-12 @ 15:25:15
Postat av: filippis

absolut skulle jag kunna göra de, försöker hinna med tills imorgon eller nåt :)

2010-09-12 @ 19:39:11
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0