YESTERDAY.

Denna veckan kommer vi sluta tidigt nästan varje dag. Har nämligen fått kompledigt från engelskan vilket känns skönt! jag hatar engelska. höll ju på att dö när amerikanarna var här i helgen, haha..

Igår efter skolan åkte jag hem och sov några timmar medans jag väntade på att johanna skulle bli färdig hos frissan. Därefter mötte jag upp henne vid södercentrum och följde med henne hem. Vi har inte träffats sedan sjuan och det har ju hänt en hel del sen dess så det var jättemysigt  :) 

bilden är tagen från johannas kanonblogg, kika in där :D
http://blogg.veckorevyn.com/johannavalentina/
 
åhw smälter ju bara jag ser lilla tyra, så himla mysig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0