JAG ÄR HOS DIG IGEN.

Oj vilken rolig uppdatering det var här då.. idag har jag verkligen gjort nada. Mitt huvud har varit ur funktion, vilket var väldigt opassande eftersom detta var anpassat som en pluggardag.. Kom ut i friska luften och tog en promenad med malin i alla fall, har ju inte träffat henne sen förrförra helgen!! måste bli bättring på det. ♥

och just nu vill jag bara spy på min samhällesuppgift :(
fast nä, jag skippar spyandet och lägger mig i min säng tillsammans med Lasse. inte bokstavligt talat då men jag tänker lägga mig i min säng och fantisera lite, medan jag lyssnar på hans underbara röst från mina högtalare. lär nog dö en stund eller två, eller ja kanske hela natten.
bjussar på en finfin låt, denna kommer ni somna gott med. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0