WHAT IT WAS LIKE TO BE WITH YOU.

Dessa två dagar i skolan har varit sega som bara den! skönt att veckan snart är över och att det är fredag imorgon i alla fall :) sakta men säkert börjar hösten smyga hit, de kände jag nu på eftermiddagsträningen. Blev ju friade från löpning igår så idag körde vi idioten på slutet. De gjorde vi bra minnsann! Eftersom dannie och jag höll i fikat belönades vi även med macka, muffins och chokladbollar efter träningen, så denna eftermiddag har det varit full rulle med bakning här hemma!

Men nu sitter jag här mätt och belåten och skulle inte ens få tanken att trycka i mig en chokladboll till, ja ni hörde rätt. Till och med jag kan tacka nej ibland ;-) ska skynda mig ner till teven och kolla färdigt idol med mammsen nu. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0