AND I'M TELLING YOU, I'M NOT GOING

hallå på er :)Hoppas allt är bra! Vaknade med feber igårnatt men var tvungen att bege mig till skolan för träning och svenskaredovisning. På eftermiddagen när jag kom hem fick jag spontanbesök av malin så istället för att sitta och uggla framför datorn kröp vi ner i min säng och hade en massa tjejsnack. Hade en hel del att prata om sen vi sågs sist! Därefter kurrade våra magar så vi bestämde oss för att göra pannkakor.

På kvällen åkte jag ner till träningen men kände mig inte så bra, så tog det lilla lugna.
Efter träningen åkte jag hem till månsipånsi som fick mig att må lite bättre med lite pussar och lyxshake hihi:) 

Idag har jag väl inte gjort allt för mycket förutom att vara i skolan..
Om en timme är det a-lagsträning som gäller, dock känner jag mig helt matt i kroppen och har egentligen ingen alls lust att springa omkring i regnet för att sparka på en boll..men man får väl bita ihop antar jag.
Nu väntas det käk, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0