I WANNA GROW OLD WITH YOU

Lucas och korpengänget fick en rejäl hejarklack idag då jag, jonas, isac, emmie, manne och gabbi åkte till spelefanten för att heja fram FC blandras i deras slutspel. Vet inte om det var på grund av oss eller spelarnas insats som gjorde att det blev förlust, kanske räckte inte våra legendariska sånger till.

Nu har i alla fall hela familjen samlats här hemma igen, + eddes två sambosar från linköping då ;) Har ätit god mat och kollat lite tv. Nu ska jag tvätta bort sminket innan jag bäddar ner mig framför big brother.
Imorgon har vi bara fg på morgonen sedan är jag ledig :D åh vad underbart! Så det blir nog ett och annat inlägg imorgon, sov så gott pussselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0