SUSHI



Detta inlägget skulle kommit upp igårkväll men eftersom blogg.se vägrade att samarbeta med mig får det komma upp nu istället.

Här hemma gjordes det sushi igår! Är egentligen ingen storätare av rå fisk, men om man har en mamma som är helt tokig i det, är det bara att gilla läget. Efter maten fördröjde jag lite tid vid symaskinen och lyckades efter många om och men få ihop ett par virkade shorts som jag tänkte visa er här senare. Ge er aldrig på att sy shorts alltså, haha fyfan...trodde jag skulle slå sönder symaskinen flera gånger.

Efter att måns hade kommit hem från sin match i Värnamo kom han hit och myste, var dock tvungna att gå upp vid halv tio imorse eftersom jag skulle träna. Träningen gick dåligt idag igen :( måste bli av med mitt äckliga nageltrång och skaffa lite mer motivation!

Men hörrni nu ska jag ta och fixa mig, för ikväll ska vi fira bumbibjörnisen Johanna som fyller 18!!! Stort jävla grattis :D Blir att käka och fira den nyblivna 18åringen på Krögers med tjejerna, kommer bli toppen! Hoppas ni får en bra kväll :) pusss&kram 


Kommentarer
Postat av: hanna

SJUKT GOTT

2011-05-02 @ 18:28:30
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0