WHATEVER HURTS YOU THROUGH THE NIGHT

Hej på er! SP09E måste nog ha den bästa schemat på hela skolan :D eller egentligen är väl inte schemat något att skryta med, men vi har haft inställda lektioner i princip hela tiden på sistone och hela denna veckan har vi slutat runt ett. Men givetvis klagar jag inte!
Hur är det med er idag? :) Visst blir man lite besviken nu så fort inte solen lyser in i rummet på morgonen. Idag har det varit mulet hela dagen och tror det är anledningen till min spränghuvudvärk som dock börjar ge sig nu..

Förresten var filmen igår riktigt bra!! Snyggt gjord och så himla obehaglig..Uscha, nästan samma känsla som efter att jag och agnes sett svinalängorna, kände mig helt tom när jag gick ut från biosalongen. Men jag rekommenderar er verkligen att se den!
Bara för att inte inlägget ska bli för långt och tråkigt, kör jag ett nytt alldeles strax ;) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0