LIFE IS GOOOOOOOOD.


GLAD tjej som fick hålla andan och dra på sig en klänning tillägnad för barn 12-14 år på HMs barnavdelning.
Men 249 spänn liksom, hur bra??

Vädret är ju helt underbart :) tror att vi alla behövde lite värme och vårkänsla så att man piggnar till och känner att man faktist lever! Igår låg jag hela eftermiddagen ute på altanen i endast bh och shorts, däremot har jag redan börjat flagna i ansiktet, man får ta konsekvenserna helt enkelt..
Det var även seriepremiär med b.laget igår, vilket vi gjorde bra och vann med 4-1.

Firade vinsten med en myskväll till dear john med månsipånsi. Imorse när vi vaknade tvingade jag med honom ut på gården för att äta frukost ute i det härliga vädret!
Annars då? Jo jag fick ig på mitt andra matteprov idag en timma innan jag skulle ha utvecklingsamtal. Bra filippa, riktigt bra..
Men vetni? Jag deppade inte det minsta, och satte mig istället på café nilssons och avnjöt en kaffe med lisa.
Imorgon har vi inte några lektioner utan ska istället lyssna på treornas projektredovisningar.
Livet är riktigt bra helt enkelt, och fyfan vad jag njuter.
PUSSPUSSPUSS på er mina fina

Kommentarer
Postat av: MOA

men lippis lilla, seriepremiären är den 25e ;*

2011-04-20 @ 15:35:13
URL: http://moajohannaa.blogg.se/
Postat av: tjejen med noll koll

haha woupsi daysi, bra att man har koll liksom ;)

2011-04-20 @ 22:18:54
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0