LEJONKUNGEN


Godmorgon på er! Matchen igår slutade 3-3 efter att borgholm gjorde mål med några få minuter kvar..Känns surt, men en poäng är bättre än ingen! Det var så himla varmt att det kändes som om hela huvudet skulle sprängas haha. Åkte i alla fall vidare till ljungbyholm för att äta grillat tillsammans med måns släkt. Efter några trevliga timmar där bar det hem till lägenheten där både måns och jag var helt slut trots att klockan bara var åtta. Kollade i alla fall på talang och därefter såg jag lejonkungen för första gången (ja jag vet att det är skandal)! Trots att jag somnade och missade slutet var den i alla fall supersöt :)



Nu är jag utvilad och hemma igen, och eftersom solen skiner tänkte jag faktist lägga mig ute på altanen och pressa på brännan en stund. Återkommer senare ;) Ha en bra dag! pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0