DID YOU GIVE THE WORLD SOM LOVE TODAY?

Har ju glömt att svara på en fråga jag fick angående vart min skinnjacka är köpt, och den kommer ifrån HM divided!
Dessvärre tror jag att den inte finns kvar med tanke på att den köptes förra året och har även sålts tidigare år.. Men jag vet att det är många som säljer liknande skinnjackor på tradera så ta en titt där :) 
http://www.tradera.com/Skinnjacka-MC-jacka-fran-H-M-HM-storlek-i-38-auktion_163302_130549551
 


Har ju heller inte visat min nya vårjacka. Var väldigt tveksam om jag skulle ha en beige eller svart trenchcoat, men efter några mammaråd föreslog hon en svart eftersom det är det mest "praktiska" ;) Kommer från Bikbok och kostade 499:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0