INGEN VIND KAN BLÅSA OMKULL OSS NU





Årets första riktiga grillning (om man inte jämför med den gången då hela vår engångsgrill brann upp) inklusive årets första vattenpipehäng på min altan, ägde rum en kväll som denna. Infravärme, massa filtar och tända ljus gjorde att stormen kändes lite längre bort. Men efter någon timma blev det tillräckligt kyligt för att bege oss in och krypa ner i soffan för att kolla a walk to remember. Hade nästan glömt hur bra den är, men åh så fin!! Efter att Lucas och Jonas begett sig hemåt kröp malin och jag ner i mammas & pappas dubbelsäng och nannade gott.

Finns verkligen inga på hela jorden jag skulle vilja byta ut mot er, ni är så oerhört bra!!

Kommentarer
Postat av: joanna

jaa jag ska verkligen hålla ögonen öppna framöver!;) och gud va mysigt med grillning! våren är verkligen här på riktigt nu:D

2011-04-09 @ 16:08:30
URL: http://forsbyochmedner.blogg.se/
Postat av: Anonym

blir inte din pojkvän avis på att du träffar andra killar hela tiden även om ni liksom bara är vänner? :)

2011-04-09 @ 16:40:43
Postat av: Snabblån och Minilån

Suveränt inlägg. Tycker om din blogg.

2011-04-09 @ 17:48:35
URL: http://snabbalan.info/
Postat av: filippis

jadu jag vet faktist inte, men jag får hoppas att han har förståelse för att vi bara är vänner, och helt enkelt bästa vänner som gör det mesta tillsammans :)

2011-04-10 @ 14:50:00
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0