VIRKADE SHORTS


Godmorgon på er! har ni sovit gott? själv har man suttit hela morgonen och kollat på det engelska bröllopet ;) Varför då undrar ni? Jo alternativ 1: jag är alldeles för lat för att gå upp ur soffan efter frukosten. eller alternativ 2: mamma tycker att jag borde bli lite mer allmänbildad.
Själv skulle jag säga att det nog var 1,5 eftersom båda stämmer in ganska bra. Menmen superfina var dom i alla fall, och jag blev också genast sugen på att ha en fluffig håruppsättning, en fin klänning med långt vitt släp och vara sådär lagom nervös innan man ska stiga in i kyrkan och gifta sig :D hehe, någon som är frivillig?

Här är en bild på shortsen jag sydde igår förresten! Lite svårmatchade, men det funkar nog med en vanlig enfärgad bastopp. Men hörrni nu ska jag ut i solen, det är ju underbart väder idag med!! Vi hörs senare, pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0