WATER FOR ELEPHANTS



Igårkväll drog mamma med mig på bio, och vi var nästan dom enda i biosalongen eftersom det hade varit så fint väder på dagen, så de flesta satt väl hemma och grillade antar jag.
Vi såg i alla fall Water for elephants. Robert Pattinsson spelar huvudrollen och till skillnad från Twilight då han bokstavligt talat var ful som fan, var han fakitst riktigt läcker nu ;)

Hade dock lite högre förväntningar på filmen, och trodde att det skulle vara lite mer kärlek i den (så smörig som jag är faller jag oftast bara för sånna filmer) men ett tag blev det lite väl mycket pangpang med zebror och giraffer som sprang tvärs och väck. Menmen, det handlade ju om en cirkus så det kanske inte var så konstigt hehe. 
Påminde nästan lite om the notebook förresten, dock är the notebook klassad någon nivå bättre. Men bra var den i alla fall, och jag tycker absolut att ni borde se den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0