WHAT A LOVELY DAY

Godmorgon på er! kom ju aldrig upp något mer inlägg här igår men jag hade fullt upp. Påbörjade kvällen hos jonas där han, jag isac och emmie grillade. Magiskt gott blev det i alla fall trots att jag hade smäckt i mig en halv chipspåse innan.. Senare kom även lucas och adam så myste vi till snabba cash och stockholm boogie.
Kvällen slutade inte som planerat igår men kul det var det!

Och idag då? jo solen skiner och jag ska strax äta en megastor frukost på altanen :) Vi blir ju nästan bortskämda av dehär fina vädret!! Men det gäller att ta vara på det, snart kanske det vänder inte vet jag.
Därför ska i alla fall min och agnes familj ta en tripp till öland över dagen. Kommer upp med en outfitbild från gårdagen här senare. Annars så får ni ha en bra dag och njut av solen! 
Pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0