YOU'RE NOT COMING HOME TONIGHT


Förlåt för dålig uppdatering.. men nu är jag på banan igen!
Kvällen igår spenderades hemma hos julia, för att fira henne och anna som har fyllt 18 (tur att man för övrigt bara har 130 dagar kvar....) Så när de andra skulle ut på krogen hade vi icke myndiga,  dvs jag, malin, rasmus och isac inga andra val än att åka hem. Men man ska inte hänga läpp, jag hade ju trots allt en jättetrevlig kväll och var för en gång skull pigg på träningen i morse :)

Har träningshelg denna helgen så imorse tränade vi, och nu har jag precis kommit hem från a.lagets seriepremiär som tyvärr slutade 2-2, då Norrköping gjorde mål med 3 minuter kvar av matchen, men 1 poäng är inte fy skam det heller!

Nu ska jag snart byta om för att bege mig till Lazergamehallen med laget. Där ska vi anfallare spöa skiten ur försvararna och fira detta med pizza efteråt :* Vi hörs senare ikväll. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0