A YOUNG SUMMER'S YOUTH


Hej igen! Har legat ute i solstolen fram tills nu, och ska strax få i mig lite att äta innan jag ska iväg. Får smått ångest så fort jag måste lämna solstolen med tanke på att den alltid känns som att solen aldrig kommer skina mer igen denna sommaren haha.. Hoppas att det fina vädret håller i sig lite i alla fall nu när man äntligen snart är ledig! Efter maten ska jag nämligen till frisören och klippa mina slitna toppar, dvs klippa av halva håret. Hoppas att det inte blir allt för kort i alla fall!

Därefter beger jag mig vidare till jobbet, där jag spenderar min sista ordinarie jobbdag!!! :D ska dock fortsätta jobba lite senare men det tar vi då.
Min chef ringde nyss och sa att personalen ska utmana camparna i en fotbollsturnering idag, så måste få med mig dojjorna också så ska vi ge dom en rejäl match.

Men nu ska jag fixa i ordning mig lite. Ha en fortsatt härlig dag ♥ puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste i ett forum för ca 2-3 mån sen att du söker en skinnjacka i bikermodell. Jag har höstens skinnjacka från H&M alltså kollektionen 2011. Den är supersnygg och i strl 36, om du är intresserad kommentera detta så kan vi höras på mail =) Kram

2011-08-05 @ 14:52:31
Postat av: filippis

Hej:) hmm då har det nog blivit något missförstånd.. Jag minns att jag gjorde ett inlägg med en skinnjacka från hm, men det var pga att en läsare hade frågat vart jag hade köpt min. Jag har nämligen redan en sedan två år tillbaka, men tack i alla fall och ha det så bra:)

2011-08-06 @ 00:22:07
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0