COME WITH ME TONIGHT

Hejhejhej:) passar på att blogga lite nu när det endå inte är så mycket att göra här på jobbet. Dagen har gått riktigt fort och trots att jag knappt gjort något mer än att sitta i kassan känner jag mig helt slut. Men nu är det bara en vecka kvar sen har jag jobbat färdigt och får lite sommarlov jag med! Dock ska det ju självklart bli dåligt väder då, men man ska väl inte klaga över en ledighet i alla fall. 

På söndag åker vi till gotland med familjen och släkten på pappas sida. Farmor har hyrt ett hus där vi ska bo allihopa i 5 dagar. Sist jag var på Gotland spöregnade det hela veckan så jag har nästan bara dåliga minnen där ifrån.. Får hoppas att solen skiner lite denna gången, i sånna fall tror jag att det kommer bli jättemysigt :)

Men än är det inte söndag, så nu ska jag fortsätta här på jobbet. Ha en fortsatt bra kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0