FINALLY I FOUND MYSELF LOST IN YOUR LOVE

Hej på er:) förlåt för den dåliga uppdateringen, men har haft fullt upp med 18års firande vilket även har inneburit en hel del tårtätande, nystartat en vecka som äldst på stagneliusskolan och haft en hel del träningar.

Nu ikväll ska jag testa utelivet i Kalmar för första gången som 18åring. Har varit ute några gånger innan men denna gången ska det bli skönt att slippa oroa sig för att någon vakt ska fråga om leg eller se när vi har stått bakom buskarna och stämplat som små 14åringar. Alltså en otrolig lättnad, och jag hoppas på en hejdundrande kväll med mina tjejer!

Men först, träning. Om vi inte hörs senare får ni inleda helgen på bästa sätt så hörs vi imorgon! Pusselipuss


Var ju över 20grader här i Kalmar idag! Så jag körde på en sommaroutfit, byxdressen & halsbandet kommer ifrån bikbok och kavajen från cubus.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0