KRÄFTSKIVA

Hejhejhej:)
Har haft full upp idag, därav uppdateringen.. Åkte till ölands köpstad med mamsen en sväng och fick med mig ytterligare en korsett hem haha. Tredje på bara några veckor nu, men den var på rean och allt för fin för att hänga kvar inne på Lindex. Visar den här någon dag!

Nu har jag stått i köket sedan klockan 4, och bakat två matpajer, tre kladdkakor, och hackat en massa grönsaker. Om en halvtimma kommer ju nämligen mina gamla tjejer från u.laget hit så är det Kräftskiva för hela slanten :) åh ska bli så kul att träffa dem allihop!! Men nu måste jag skynda att fräscha till mig lite.
Vi hörs mer ikväll eller imorgon. Ha en kanonkväll för de tänker bannemig vi ha! pusssis


slänger upp en bild sen 2009 då nästan samma gäng som idag hade kräftskiva här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0