LISEBERG

Hej på er :) Blev förlust mot Högsrum med 4-2, jag tycker endå att vi kämpade på bra och var med i matchen, menmen inga poäng blev det i alla fall. Däremot vann a/b laget med 2-1 mot Lindsdal i smålandscupen vilket jag gör en stor tumme upp för!!

Nu ska jag packa lite smått, för imorgon drar nämligen jag, måns, martin och hans flickvän kajsa till Liseberg! Har tjatat på måns hela sommaren om att jag vill åka dit, och så nu på onsdag var han endå ledig så vi passade på, spontant och bra :) tanken var att martin skulle köra, men nu blir det att åka tåg istället. Ganska skönt att kunna koppla av allihopa! Tåget går redan klockan 05.00 så ska snart hem till månsi och nana, kommer hem någon gång runt tiotiden imorgon kväll. Åååååh är så taggad på att åka massvis med karuseller så det bara smäller om det :D

Ska försöka tvinga med mig måns upp i fritt fall också hehe.. Vi hörs mer imorgonkväll eller på torsdag! Ha det bra sålänge ♥ puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0