NO ONE WANTS FOREVER

Godmorgon :) Var längesen jag sov såhär länge! Trots att jag inte la mig allt för sent igår var jag jättetrött i morse, men man får väl passa på nu sålänge man har sommarlov.

Fick ett sms av malin precis där det stod "fan vad jag ångrar att vi inte åkte"..då syftar hon på Magaluf, vi hade nämligen hittat en resa dit för bara 2300, som skulle gått nu imorse. Och om jag inte haft dendär fotbollen skulle den resan varit vår för längesen. Men nu blev det inte så, och när jag kollar ut på det regniga, gråa kalmar, kan jag inte säga något annat än att ångra det med..

Menmen, lätt att vara efterklok! Nu blir det frukost, sen tänkte jag försöka ta och visa lite bilder på mitt rum. Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0