SÅ LÄNGE DET FINNS STJÄRNOR ÖVER OSS


Neongult linne -Hm
shorts -avklippta levis
armband -cubus
halsband -bikbok
kavaj -mammas gamla
+ converse

Heeej mina fina:) Första skoldagen idag var faktist inte så jobbig, tvärtom ganska skönt med en mjukstart på terminen! Bortsett från allt jobb har jag ju varit som en latmask här hemma och inte gjort någonting så det ska bli skönt att få komma in i rutinerna igen. Får även hoppas att fotbollssuget trappas upp där med!

Gick inte så länge i skolan, så efteråt åkte jag och måns in en sväng till stan där vi satte oss i hamnen och åt glass. Eller ja, han åt macka och jag åt glass. Ingen liten glass heller, så om ni inte har varit i den stora glasskiosken mitt emot hamnen rekommenderar jag verkligen att gå dit! Jättevarmt och skönt idag dessutom, så nu ska jag sätta mig ute i solen en stund för att sedan möta upp jonas för att åka och kolla på lite fotboll. Vi hörs ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0