SLOW DANCING IN A BURNING ROOM


Sådär nu är det rent och snyggt igen! Minns inte ens när jag dammsög sist, så det var väl väl på tiden antar jag. Fick dessutom en fråga häromdagen om jag kunde visa lite bilder på mitt rum, och är nästan helt säker på att jag har gjort det förut, men absolut kan jag det så snart som möjligt. Får väl passa på nu innan det blir stökigt igen ;)

Sålänge bjussar jag på 3 skönhetsprodukter jag köpte härom dagen.

Från vänster: Hårinpackning från Loréal. I mitten Raklödder från Soleil. Och till vänster "overnight wash" från Clearasil. Har ni provat vanlig clearasil som motvärkar finnar? Jag tycker att den funkar utmärkt men huden blir genast så himla torr. Denna är ny och är något liknande, men man smörjer in den på kvällen och ska ha den över natten för att sedan tvättas bort morgonen där efter. Använde den första gången inatt men jag tror att jag råkade smörja in för nära ögonen för när jag vaknade hade ögonen svullnat haha.

Men nu kilar jag iväg till samling, samtidigt som vi möter Högsrum spelar A/B-laget smålandscup semi mot Lindsdal. Önskar dem all lycka till! Vi hörs ikväll, puss.

Kommentarer
Postat av: matilda

Ska du spela med oss idag?:D

fan vad naaaajs om så är fallet :)



2011-08-16 @ 17:11:48
URL: http://triplem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0