SATAN I GATAN, VERONICA MAGGIO







Godmorgon på er! Har precis kommit ut ur duschen efter att ha sett ut som en häxa i både hår och smink.  Nu sitter jag här med ansiktsmask och väntar på att håret ska torka. Blev ju inringd till jobbet, så ska åka dit och jobba 15-22 ikväll. Dock ska mina föräldrar på 50års fest så måste sitta och vänta in nattbussen som går kvart tolv..lär väl hitta något att fördröja tiden med förhoppningsvis!

Kvällen igår var i alla fall kanon :) Vi började lite smått här hemma för att sedan bege oss in till stan och sjunga med till Veronica Maggios magiska låtar. Tror aldrig att jag sett så mycket folk i Kalmar faktiskt, så staden växer nog sakta men säkert trots allt ;) När de andra drog till Vallen åkte jag hem till måns och sov.

På mig hade jag en ljuslila enkel klänning från bikbok, skinnjacka från hm och vita converse. nu ska jag ner och fixa lite käk innan jag ska göra i ordning mig inför jobbet. Ha en bra dag! puss

Kommentarer
Postat av: Emma

skulle inte du kunna ta lite bilder på ditt rum och visa? skjulle va kul att se :)

2011-08-13 @ 14:14:33
Postat av: filippis

Absolut skulle jag kunna det :) kan till och med försöka göra det imorgon om jag har tid!

2011-08-13 @ 19:17:33
URL: http://ffilippawieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0