TRY SLEEPING WITH A BROKEN HEART TONIGHT


Godkväll mina kära. Var en lätt träning idag, men så under en spelövning fick jag jättetungt att andas och det släppte aldrig riktigt, så ikväll ska jag bara ta det lugnt här hemma. Skulle egentligen behöva städa mitt rum, men känner att jag inte vill anstränga mig allt för mycket. Istället blir det strax att krypa ner i sängen och somna till oc. Vill ju vara kry tills imorgon då jag ska spela match med mina tjejer i c.laget som behövde förstärkning, men först börja dagen med en långpromenad med malin ♥
Hoppas ni mår som ni ska i alla fall! Bjuder på lite bilder från kräftskivan med mina favoriter, och sov så gott med er sen. puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0