HALF OF MY HEART IS YOU



Hallåja! Är allt bra med er? Det är klart det är det, solen skiner ju och livet leker. Eller? Hoppas att ni mår som ni ska i alla fall :)

Jag är på bra humör trots 8 timmars jobb! Har legat ute och solat nu i en halvtimma men gick precis in för att städa i ordning bombnedslaget på mitt rum. Det går inte en dag utan att hopplösa jag har dragit ut halva garderoben på golvet haha..

Och ännu en gång har mamma och pappa lämnat mig och edde i 4 dagar för att åka och hälsa på några kompisar i Örebro. -Och givetvis tog de med sig systemkameran, så ni får nöja er med lite kassa digitalkamera bilder tills de är hemma igen på fredag.

Sålänge bjuder jag på två bilder från i lördags. Då bjöd Måns nämligen mig på en 3rätters middag! Inte trodde jag att den lilla latmasken kunde laga mat, men oj så fint han hade gjort det. Det bjöds på stekta räkor i vitlök och chili (tror jag?) till förrätt, pepparbiff med potatisklyftor + sallad till huvudrätt, och cheesecake med physalis till efterätt. Han är mysig dendär månsan ♥

Nu ska jag som sagt ta tag i städningen, sen träna för första gången på evigheter! får se hur det går.. pussis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är han kock? det ser sjukt gott ut :)

2011-08-04 @ 12:50:19
Postat av: filippis

kock? haha nej, han är fotbollsspelare ;)

2011-08-05 @ 09:36:55
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0