WHAT WOULD YOU DO IF YOU STOOD HERE BESIDE ME?


Goddag! På lite bättre humör idag efter en heldag i skolan. Känns faktist ganska skönt att ha gått en vecka och börjat komma in i det hela nu. Okej detta lär jag ångra att jag har sagt när allt plugg och elände kommer igång..
Nu har jag precis ätit gröt, som jag för övrigt har kommit på är jättegott, snabbt att göra när magen kurrar och dessutom nyttigt och bra, eller ja, om man bortser från mitt sockerlager över.

Spetsbody -Hm
Kofta -vila
shorts -cubus
halsband - marrocco

Om 2 timmar väntas träning, innan dess ska jag försöka få med mig mamma på lite second hand kikning! Ha det fint :) pussis

Kommentarer
Postat av: lisa

vilka second hand butiker bukar du kolla i och vart ligger dom? :)

2011-08-30 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0