PLEAS HONEY, TAKE ME AWAY FROM HERE


Hallåja :) åter en skoldag passerad, denna en ganska lång en. Men med en fika på Kullzénska med mina absoluta favoriter och lite projektarbetsplaner blev dagen inte så tokig trots allt. Från och med nu har vi ju 3 och en halv timma varje tisdag då vi ska jobba med projektarbetet. Jag, felicia och johanna är i en grupp och då tänker många, herregud hur ska detta gå..Men icke sa nicke, vi ska allt bevisa att även vi kan vara kreativa när det väl gäller!

Somnade sent igår så är jättetrött här hemma, men snart ska jag åka ner till träningen för att sedan avsluta kvällen hos månsan som åker på landslagsläger imån, och kommer inte hem förrän på lördag då jag är i köpenhamn. Så medan vi båda är hemma ska vi passa på att ha en riktig myskväll ♥
Slänger upp ett tidsinlagt inlägg med dagens outfit senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0