YOU MAKE ME FEEL LIKE A FREAK


Godmorgon! Kom hem sent igår efter en heldag med match i Falköping. Med 3 minuter kvar av matchen gjorde Cassa ett kanonsnyggt mål som även innebar 3 poäng efter full tid. Jag satt på bänken hela matchen så det var en lång resa fram och tillbaka, men allt kändes lite lättare med en vinst i bagaget.

Idag är det match som står på schemat igen, denna gången möter vi Kalmar Södra med b.laget! Spelar inte förrän halv 6 ikväll så jag får se vad jag hittar på fram tills dess, nu ska jag i alla fall försöka få tag på malin :) Ha en bra dag så hörs vi senare! Pussis

Kommentarer
Postat av: emelie.

vart har du köpt det halsbandet? :)

2011-09-01 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0