EVERY TEARDROP IS A WATERFALL


(Den sista bilden får tala för sig själv..) bilderna är tagna från johannas blogg som du hittar på johannnnnnah.blogg.se

Har fortfarande krångel med min dator, så försökte göra ett mobilinlägg igår men det verkar inte ha fungerat som vanligt.. Om blogg.se nu ska uppfinna en app borde dem i alla fall kunna göra en som fungerar! Menmen, i helgen ska vi åka iväg och försöka fixa datorn i alla fall :)

Igår hade vi en håltimma på 4 timmar så jag, johanna och felicia åkte hem till mig och gjorde julgodis, riktigt mysigt ♥ Blev 5-minuters kola, snöbollar i vit choklad och maraboukola som vi smaskade i oss till Solsidan. På kvällen var jag helt slut så efter att ha sovit i 2 timmar åkte jag ut till Gasten för lite fotbollträning. Johan gav mig hopp att det var en lugn träning i bilen påväg ut, men icke sa nicke.. Löpningen i slutet har gett resultat idag kan jag lova!

Nu sitter jag i alla fall i skolan och har media. Ikväll väntas jobb från 5-9 sen ska jag sova hela kvällen, sköönt! Ha en fortsatt bra dag :) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0