EVERYTHING WILL BE OKAY IN THE END



Mår piss. Lyckades dessutom stava piss med z, bara för att jag var så sugen på pizza. Kan det bli värre? Känner mig illamående, febrig och hjälplös på samma gång. Har inte tid att vara sjuk! Har inte ens samlat kraft att skriva filmanalysen till rörliga bilden. Fick avstå träningen ikväll och imorgon börjar dagen med fg-träning. Men inte för alla, min kommer börja med några nysningar och knarkande av panodil. Ser redan fram emot morgondagen!! Lite lagom bittert inlägg men någon måste ju tycka synd om mig, eller? haha ska sova och vänta på bättre tider nu. Ta hand om er! puss


Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se -

bra citat :)

2011-12-17 @ 00:31:49
URL: http://www.breakingfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0