FINALLY I FOUND MYSELF LOST IN YOUR LOVE






Sådärja nu var det färdigstädat i varenda litet hörn. Har tagit sen lilla tid, men när man väl kommer in i städandet är det inte så farligt trots allt! Hann med och rensa ut halva min garderob också. Sen när jag skulle ställa in klädpåsarna i strykrummet hittade jag min gamla himmelsäng! Nostalgi på hög nivå kan jag lova, och jag kunde inte motså att sätta upp den igen. Så ikväll kommer jag och måns sova som två pinsessor haha! Klockan är snart sju och jag springer fortfarande omkring i pyjamas, man märker verkligen att det är söndag..

Men nu ska jag hitta något annat att ta på mig och gå och möta måns som kommer hit för att äta anka :D det är hur gott som helst! Ha en fortsatt bra kväll ♥ Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kan man hitta det bokstäverna "lycka"?

2011-12-04 @ 19:40:37
URL: http://sarree.devote.se
Postat av: Anonym

guuuud vilket mysigt rum!! hade inte bangat för o få det

2011-12-04 @ 23:18:15
Postat av: filippis

tusen tack!! du får komma och hälsa på;)

2011-12-05 @ 16:16:39
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0