I HAD TO BE YOU

hej på er :) Verkar som att det strular lite med publiceringen för inläggen här på bloggen, så jag hoppas det blir ordning och reda på allt snart! Igårkväll åkte jag med måns och hans föräldrar till ikea för att äta julbord. Första för iår faktiskt så det var gott! Kanske inte blir det julbord iår, med tanke på att måns och jag funderar på att ta en restresa. Är ute och kollar på resor hela tiden och det vore så himla skönt att komma iväg just under julen, men vi får se hur det blir helt enkelt!
Wilgot och jag har busat hela eftermiddagen men nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag beger mig ut i kylan för att träna. Kommer hem vid nio tiden, och då är jag pluggfri så vi hörs mer då ♥ Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0