IF YOU KNEW WHO I WAS, YOU SHOULD NEVER BE WHERE YOU ARE.


När jag satte mig på cykeln påväg hem från fikan med åse igår började det spöregna! Så jag gjorde ett mellanstopp hos måns för att inte bli allt för blöt. Han skulle endå komma till mig senare så när regnet börjat avta åkte vi hem till mig och lagade middag. Hittade hamburgare i frysen men så märkte vi att vi inte hade något hamburgebröd hemma, men då drog måns upp sina talanger från hemkunskapen på högstadiet och började baka bröd :) haha.. Tog sin lilla tid, men gott blev det i alla fall! 

På tal om annat så har jag åkt på en rejäl förkylning..Vet inte hur många gånger jag har nyst idag! Känner mig inte alls pigg så ikväll blir det inte heller någon träning..Måste ju trots allt se till att bli frisk tills vi åker om en vecka. Hoppas ni mår som ni ska i alla fall ♥ Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0