I'M LOST WITHOUT YOUR LOVE

Plugget går väl lite sisådär här hemma..Önskar att jullovet kunde vara nu med detsamma. Men nu är det faktiskt inte så länge kvar så det gäller att kämpa på! Ska ju inte fira julen här hemma med familjen iår men imorgon ska jag in till stan och fika med agnes så då kanske man hinner med att köpa lite julklappar åtminstone :)
Har precis ätit lite nudlar och kollat på böda camping. Visst går det bara dåliga program på tv när man är sjuk? Typiskt ju. Detta kanske betyder att jag istället borde ägna mig åt plugget..Så ja nu ska jag gräva ner mig i böckerna igen. Puss på er

Kommentarer
Postat av: hanna hemmingsson

Sötnos!

2011-12-12 @ 16:40:16
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0