I'M STILL ALIVE BUT I'M BARELY BREATHING


Hej mina trogna läsare! Måste ge tummen upp för er som hänger i och faktist blir några fler och fler trots mina kassa avbrott ibland.

Tanken ikväll var i själva verket utgång med tjejerna, men så dök en sös fest upp imorgon så vi valde att hålla oss hemma ikväll och spara det goda till imorgon istället :)

Så ikväll blir det en lugn hemmakväll för min del. Faktiskt riktigt skönt! Somnade sent inatt så jag hade gärna gått och lagt mig redan nu haha, men så tragisk ska jag inte vara.. Ska istället laga ihop lite kycklingsallad och ta plats i soffan för resten av kvällen!

Mamma var ledig från jobbet idag så när jag kom hem fanns det en helt plåt med nybakta lussekatter, har sedan dess redan hunnit trycka i mig två.. så lussekatterna, jag & wilgot får väl göra det bästa av denhär kvällen helt enkelt! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0