ROMWE.COM



Varför plugga när man kan sitta här? Dålig fråga. Dålig filippa. Men jag har i alla fall försökt, mer kan man inte göra! Det får helt enkelt gå som det går på dedär jäkla omprovet i matte imorgon..

Såg på Victoria Törnegrens blogg dessa skor, och tycker att dem är så äckligt snygga att hälften vore nog. Hade nog känt mig som en igelkott i dem, men vad gör det när man känner sig som diggelo diggeley alla tittar på mig när jag går i mina gyllene skor, hehe detta fina citat får avsluta en tråkig söndag. Skorna kommer i alla fall från ROMWE.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du skämtar.....

2011-12-19 @ 13:57:44
Postat av: filippis

HEJ måns

2011-12-19 @ 17:19:53
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: Anonym

seriöst...

2011-12-19 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0