SOME GUYS HAVE ALL THE LUCK


Sådär nu är jag hemma igen efter fotbollsträning ute på Gasten. Vi tränade tillsammans med u.laget idag så vi var över 35 stycken!! Avslutade träningen med vintersäsongens första riktiga löpning, och fick upplysningen av fysHasse att det är nu det roliga börjar..mjo kanske för han som får plåga oss ja.

Men fan vad bra det kändes i duschen efteråt. Har ju varit lite velig och tappat suget när det gäller fotbollen. Men idag på träningen kändes det som att jag var lite fotbollssugen igen trots allt. Funderade lite efteråt och tänkte att sålänge jag kör ska det bannemig köras ordentligt. Så nu är det inga deppiga miner innan träningen filippa!! Eller vi får väl se när snön väl kommer ;)

Bjuder på två bilder från lunchen idag då jag och min favorittjejer satte oss på 4kök och åt lunch. Åt världens godaste pastasallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0