THERE IS SOMETHING GOOD WITH BAD THINGS


Hejhejhej:) skön start på veckan! Börjar dock få lite smått ångest över att det bara är 12 dagar kvar till jullovet och jag har två prov kvar att göra. MEN istället för att ta tummen ur röven och plugga lite sitter jag här och latar mig..good work.

Tänkte sätta mig och sy lite en stund, har två nya projekt på gång då jag bland annat ska sy om en kavaj! Senare ikväll väntas fotbollsträning, men först  av allt ska jag gå ner och slänga i mig lite mat.

Idag har jag på mig svarta jeans från cheap monday, kängor från åhléns, huvtröja från hm herr, prickig tröja från zara och halsband och jackan från Hm. hörs sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0