WE FEEL SO GOOD AND CAN GO WHEREVER WE LIKE



Godmorgon! Efter att ha legat hemma hela helgen, eller ja egentligen bara i fredags var jag enormt uttråkad. En myskväll ute hos Tove i Kåremo stod på schemat men när mamma hindrade mig för min feber blev jag vansinnig. Det hela slutade med att jag rymde hemifrån. I bilen påväg dit fick jag ett sms av mamma där det stod: "Vi älskar dig som person, men tycker att du gör korkade saker, puss" haha men jag tror bannemig att det är bra att vara lite envis ibland! För vi hade så himla mysigt med god mat, bastubad och massa godheter. På bussen hem fick jag världens hostattack och kände att det kanske inte var så bra att jag gett mig iväg trots allt..Men när jag vaknade i morse kände jag mig oerhört mycket bättre :) Tror minsann att fina vänner och skratt kan bota det mesta. Ni är så fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0