WE DON'T SLEEP WHEN THE SUN GOES DOWN.

Min dag har faktist varit riktigt bra! Började med lite sovmorgon och naturkunskap. Därefter bjöds det på luciafirande i aulan. Åh så fint, tänk om man själv endå kunde sjunga.. Sedan bar det av in till stan och Fiesta för att dricka kaffe med mina johanna&felicia ♥ Avslutade dagen med svenskaprov som kändes förvånansvärt bra.

Fick dessutom reda på att jag troligtvis kommer få godkänt i engelska B!!! Halleluja moment där kan man nog säga. Men man ska ju i och för säg inte ropa hej förrän man hoppat över bäcken..

Efter skolan sprang jag ner på stan och fixade lite med ett bankomatkort och köpte stay ups! Tycker det är förbannat snyggt att ha under en stickad tröja, ett par jeansshorts eller en vit skjorta så det fick bli dagens inköp :)

Agnes har varit här några timmar och fikat en massa, men hon gick precis så snart ska jag bege mig till månsan. Vi hörs imån! Här kommer lite bilder från dagen. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0