12.19

Usch vilken dålig dag det var igår. Mådde illa och hade huvudvärk så när jag kom hem la mig i soffan och låg kvar där tills jag kollat färdigt på hela säsong 1 av Solsidan. Därefter sov jag några timmar och begav mig vidare upp till min säng för att kolla Jalla Jalla och Pretty Women. Tillbringade alltså 8 timmar i min säng, kan däremot inte neka till att det var hur skönt som helst :)

Nu sitter jag här i bibblan på skolan och skulle vanligtvis haft ångest över att jag lyckats sova bort ytterligare en pluggdag, men så är det inte! För tillfället är jag pluggfri och imorgon har vi kpt dag, hur skööönt är inte dee wiee!
dock inte lika skönt att jag ska till skolan och ha fg klockan åttta. .
aja nu väntas spanskalektion sen ska jag pussa på min pojk
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0