DON'T TALK, JUST REMEMBER MY NAME.

Godkväll! Är dyduschad och fräsch efter en ganska go träning. I mitt rum har jag en hel del kläder som behövs tas upp från golvet, några engelskaglosor som måste pluggas in, en tv som skriker om att jag ska sätta på en bra film och en säng som väntar på att bli använd.

Men först ska jag ner till köket och äta enchiliadas! Imorgon börjar vi dagen med rörlig bild, haha veckans höjdpunkt lätt! Tror jag slutar vid halv fyra tiden, därefter ska jag tillbringa kvällen med malin. Men vi hörs någon gång på dagen :) Natti natti pussi pussi


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Svar: ja, kanske! du får kolla :D

2011-02-16 @ 22:00:36
URL: http://gerards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0