HM CONSCIOUS COLLECTION.


Jaja bättre sent än aldrig tänkte jag, så jag slängde ihop ett litet kollage! Och ni kanske förstår att jag som så många andra ser fram emot april då Hm släpper sin conscious collection för våren. Detta är nog den första kollektion från hm som jag verkligen blivit tokkär i! hur söta är inte de små vita virkade västerna? för att inte tala om shortsen! åh vill ha vår och bara ben nuuu!!

som pricken över iet kommer den vita kavajen vara de måste-plagg som jag kommer springa in på varenda liten smågata i stockholm för att hitta nu på lovet! tror ni att jag kommer hitta den? jag är skeptisk..

Kommentarer
Postat av: Cornelia

kommer inte dom plaggen in i butik i april? eller är jag helt ute och cyklar nu?;*

2011-02-15 @ 23:29:33
URL: http://gerards.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Sv: så bra, haha! tack så mkt, kostade bara 50 spänn på lindex:D

2011-02-16 @ 16:14:34
URL: http://gerards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0