PEACE.

 



Dagen började med att jag vaknade 35 minuter innan skolan började. I vanliga fall skulle jag fått panik, rivit ur alla mina kläder ur garderoben och börjat klaga på pappa som inte väckt mig i tid. men nä, inte denna morgonen. Jag tog på mig första plagg som jag såg hängandes på stolen, gick ner och åt en god frukost, hann till och med läsa tidningen, gick upp igen för att borsta tänderna och sätta håret i en knut och därefter cykla på min numera lagade cykel. Vilket som är pricken över iet är att jag hann i tid!! Det jag vill få fram av dethär inlägget är att jaa, jag är ganska grym ibland.

nu ska jag in till stan och köpa skor wieeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0