STOCKHOLM CALLING


Om 10 timmar sitter jag och malin i en buss påväg mot Stockholm. Tror ni att jag har packat? svar nej.
Måste dessutom göra matsäck som jag ska ha med mig på bussen hihih (känner mig på dagisnivå igen, men tänk på att bussresan tar 6 timmar!)
Därefter ska jag försöka komma i säng tidigt för att inte försova mig imån.

Och vetni?? Mitt shoppinghumör är större en någonsin, så denna gången hoppas jag att Stockholm lever upp till mina förväntningar, vilket det aldrig annars gör! Men ska bli skönt att bara komma iväg lite, och om det blir mycket shopping är ju det bara en bonus ;)

Nä hörrni, nu är det snabba ryck som gäller! Hoppas ni får ett fortsatt bra lov, så hörs vi på fredag igen :) puss&kram ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte uppdatera om dina köp sen?:) kram

2011-02-22 @ 20:25:20
Postat av: Anonym

var har du köpt dina solglasögon? och vet du om det finns några liknande såna i någon affär just nu ? :)

2011-02-28 @ 19:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0